Zapraszamy na szkolenia w ramach przygotowań do Climathonu 2018 w Krakowie!
Utworzono 05.10.2018
Fundacja Aeris Futuro zaprasza na szkolenia pt. Creative Startup for Climate!
Data szkoleń zbiega się z publikacją najnowszego Raportu IPCC nt. zmiany klimatu! Podczas szkoleń dostaniecie więc najnowszą wiedzę o tym, jak szybko zachodzi zmiana klimatu, i jakie skutki widzimy już dzisiaj.
W trakcie szkoleń przekażemy także szeroką wiedzę z zakresu zmiany klimatu i ochrony środowiska naturalnego. W ten sposób otworzymy przed uczestnikami możliwość przemyślanego i skutecznego udziału w Climathonie 2018 w Krakowie. ZAPRASZAMY!
Pierwsze szkolenie poprowadzi Prezes Fundacji Aeris Futuro Joanna Mieszkowicz oraz Adrian Gamoń – strateg i konsultant ds. brandingu, social media i storytellingu, mówca i trener, producent video.
Drugie szkolenie poprowadzi Prezes Fundacji Aeris Futuro Joanna Mieszkowicz oraz Marcin Szary - innowator, startupowiec, biznesmen.
Szkolenie nr 1: 08.10.2018 w Ambasadzie Krakowian, ul. Stolarska 6, godziny 17:00-21:00
Szkolenie nr 2: 10.10.2018 w auli budynku D14, Wydział Zarządzania AGH, ul. Gramatyka 10, godziny 15:00-19:00
Wstęp wolny po uprzedniej rejestracji: http://bit.ly/DlaKlimatu
Podczas pierwszego szkolenia Joanna Mieszkowicz, Prezes Fundacji Aeris Futuro, opowie o tegorocznej edycji Climathon Kraków 2018, następnie Adrian Gamoń poprowadzi szkolenie i warsztat z projektowania strategii komunikacji – tworzenia konceptów komunikacyjnych i planowania ich realizacji. Tu oczywiście w kontekście idei ekologicznych i proklimatycznych :) Natomiast w trakcie drugego szkolenia Marcin Szary przekaże najświeższą wiedze dotyczącą tworzenia startupów i swojego pierwszego biznesu. Zapraszamy!
Zróbmy coś razem na rzecz rozwiązania lokalnych problemów ekologicznych!
Plan pierwszego szkolenia:
1) Wprowadzenie do tegorocznej edycji Climathonu (17.00-17:30)
2) Wprowadzenie do strategii komunikacji marki (17:30-18:15)
3) Omówienie kluczowych składników procesu tworzenia strategii komunikacji (18.15-19.30):
- Określenie celów
- Analiza grup docelowych i potencjału ich zaangażowania w komunikację
- Dobór narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji
- Koncepcja kreatywna (big idea)
- Planowanie mechanizmów zaangażowania grup docelowych
- Planowanie harmonogramu działań i budżetowanie
- Kluczowe mierniki działań
- Wdrożenie strategii
4) Część warsztatowa. Praca nad konceptem w podziale na zespoły (19.45-21.00)
Plan drugiego szkolenia:
1) Wprowadzenie do tegorocznej edycji Climathonu (15.00-15:30)
2) Wstęp i rozwinięcie kluczowych zagadnień związanych ze środowiskiem startupów i tworzeniem własnego biznesu
- Co to ten startup? Próba wyjaśnienia/zrozumienia, dlaczego wokół terminów "startup" i "innowacja" narosło tyle mitów i niejasności.
- dlaczego nie każda nowa firma to startup?
- dlaczego nie każda firma technologiczna to startup?
- Wzrost jako kluczowy element startupu. Omówienie dźwigni, dzięki którym startupy zdobywają globalne rynki.
- Pomysł - punkt wyjścia, a nie stacja docelowa. O ideach wartych 0 zł i obawie przed kradzieżą.
- Ubrudź sobie ręce - czyli dlaczego CEO powinien popracować w obsłudze klienta, a za pierwszą wersję produktu powinien się wstydzić.
- "Trudno znaleźć dobrą opiekunkę do dziecka, ale jeszcze trudniej znaleźć dobre dziecko" - parafrazując Andrzeja Mleczkę - o zespole założycielskim.
- Co takiego jest w DNA Doliny Krzemowej, czego nie ma u nas? Podpowiedź: zaufanie plemienia.
- Jak przelecieć nad "doliną śmierci"? - o finansowaniu startupów.
- zapisy w umowach inwestycyjnych, na które warto zwrócić uwagę.
- Zmotywowany zespół - o tym, jak bracia Wright wygrali wyścig o przestworza.
- O największym wrogu - tym, którego codziennie oglądasz w lustrze.
3) Sesja Q&A
Zarejestruj się już TERAZ!
http://bit.ly/DlaKlimatu
|