Korzyści dla partnerów
Organizacja wydarzeń w standardzie green i carbon neutral to okazja do budowania pozytywnego wizerunku wśród szerokiego grona odbiorców, którzy chętniej zapoznają się z tematyką ekologiczną podaną w prostej i przyjemnej formie, to możliwość zdobycia nowych kanałów promocji i partnerów, a także:
• Uzyskanie fachowej wiedzy oraz narzędzi jak skutecznie ograniczać swój wpływ na środowisko naturalne, a jednocześnie efektywnie realizować zakładane cele Organizacji;
• Zwiększenie świadomości ekologicznej pracowników, klientów, kontrahentów, społeczności lokalnych oraz zachęcenie ich do wprowadzenia zmian w codziennych nawykach, które spowodują ograniczenie emisji CO2 oraz zużycia zasobów;
• Rozszerzenie oferty uwzględniającej aspekty ochrony środowiska i CSR - pokazanie, że oszczędzanie i ekologia może być również atrakcyjna i przyjemna;
• Wzrost zadowolenia i satysfakcji pracowników, a także identyfikacji z pracodawcą oraz zwiększenie lojalność;
• Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw, które zajmują się usługami i sprzedażą produktów proekologicznych;
• Wsparcie realizacji polityk zrównoważonego rozwoju na poziomie Organizacji oraz lokalnej społeczność;
• Promocja i gadżety;
• Certyfikaty uczestnictwa.
|